Monday, 8 April 2013

ustaz

hari sabtu aritu kami pi dua kenduri..satu kat bangi, satu kat melaka. Dua2 kawan suami. Tp tg best nyer jmpa ust don. Jgn tanya lah mcm mana ust don boleh ada kat kedua2 kenduri tu...katanya ust don ni kwn baik kwn suami saya. Agaknya kwn suami saje ajak ust don jalan2 pi kenduri ikut dia kot. Anyway bukan je anak2 excited, tp ibu dia pon excited...tgk dr jauh jelah...nnt hubby jeles pulak...suami pergi salam ngn ust dan bwk anak2 salam sekali. Meloncat loncat dorg sbb dpt tgk ust don live..slalu tgk kot tv je. Tp suami x amik gambar sbb tak nak kaco ust...sian kat ust setiap kali nak makan..org sibuk nk ambik gambo dia. Hari yg penat sbb gi melaka balik hari.

Esoknya kami pergi maternity & children expo..ingatkan nk cari medela fs spare part kit tp dia tadde jual. So kami x beli apa2 kat expo...xde brg menarik utk dibeli.

No comments:

Post a comment